MEDYA

listeye geri dön

Seal-Link 2020

Kastaş’ın online B2B satış portalı seal-Link.com; 2019 yılını yurtiçi, yurtdışı ve Kastas Europe sahalarında başarılı rakamlar ve müşteri memnuniyeti ile tamamladı. 

2019 yılında SAP projesi ile birlikte satışın yurtiçi, yurtdışı, Kastas Europe ayaklarında, yenilenmiş ara yüzü ve fonksiyonları ile hizmete giren seal-Link.com, müşterilerin memnuniyet ve ilgisini toplamayı başardı.

İhtiyaca uygun ürün arama, stok kontrolü, sipariş verme, ürün bilgilerine erişim ve sipariş geçmişini takip edebilme gibi tüm operasyonları tek bir dijital platform üzerinde sunan seal-Link.com’u daha etkin ve verimli şekilde kullanmayı sağlayacak iyileştirme ve çalışmalara 2020 yılında da devam edilecek.

Kastaş müşterilerinin ve müşteri adaylarının kolaylıkla üyelik talebi iletebildiği, üyelik sürecinin tamamlanmasının ardından tanımlı Kastaş koşulları ile kendilerini özel görüntüleyebildiği seal-Link.com, sektörün öncü örneklerinden biri haline geldi. Üye müşterilerin tanımlı fiyat listelerinde yer alan 12.000’den fazla ürünü görüntüleyip akıllı arama araçları ile arama yapabildiği platformda, ilgili ürünler için sipariş listesi ve teklif isteği oluşturabiliyor veya direkt olarak hızlı bir şekilde siparişler tamamlayabiliyorlar. Ürünlere erişimin kolaylığının yanında, stok durumlarının anlık olarak görüntülenebilmesine imkân sağlayan seal-Link.com, siparişe kadar giden süreçte bilgi alma süreçlerini de kısaltıyor. Sipariş verilmek istenen ürünlerin teslimat şekilleri yine müşteri tarafından belirlenip, özel sipariş notu ve tercihleri de iletilebiliyor. Sipariş sonrası süreci de kolaylaştırmayı amaçlayan seal-Link.com, müşterilerine, seal-Link üzerinden oluşturduğu ya da Kastaş bünyesindeki tüm siparişlerini online ya da excel raporu halinde görüntüleyebilme imkânı sunuyor. seal-Link.com üzerinden verilmiş siparişlerin teslimat durumları ve kargo takip numaraları (Türkiye için) ile geçmişte oluşturulmuş sipariş ve teklif listelerinin de görüntülenebildiği platformda,müşteriler tercihlerini anında siparişe dönüştürülebiliyor.

2020 yılında müşteri etkileşiminin ve memnuniyetinin arttırılmasına yönelik planlanan aksiyonlar
• Müşterilerden gelen geri bildirimler doğrultusunda ürün listeleri ve ara yüzleri iyileştirmeleri
• Yurtiçi ödeme opsiyonlarının arttırılması
• CRM ile direkt entegrasyon ile yeni müşteri taleplerinin CRM ve satış ekibine doğrudan iletilmesi

 

Kişisel verilerin korunmasına ilişkin aydınlatma metnini buradan okuyabilirsiniz.